THT - Bassoradiossa

THT ry:n puheenjohtaja Kari Laurila oli Bassoradiossa 29.6.2012 AIHEENA TYÖ - KUUNTELE TALLENNUS TÄSTÄ
, Truths & Rights oli Riku Rantalan ja Tuomas "Tunna" Milonoffin juontama ohjelma Basson iltapäivässä joka oli perjantaina klo 15–18.
"Ei Suomessa ole pula työvoimasta(=valhe) vaan halpatyövoimasta ja orjista". Olen antanut itsestäni sen kuvan, että olen köyhien ja syrjäytyneiden puolestapuhuja. Pakko myöntää, että enemmänkin voisin tehdä. Jaan myös toisten kirjoituksia luvalla yms. Katso blogi listaani jossa paljon apuja. Totuus koskee.

keskiviikko 31. lokakuuta 2018

Jotain järkeäkin - hermot menee

Heippa pahvipäät,

Miulla ei kuulu sitä aktivointisuunnitelmaa koska mitä silllä tekee koska pitää luoda OIKEITA TÖITÄ YHTEISKUNTAAN ja lopettaa tämä pelleily prkl sanon mie.
Kyllä mie osaan yksin lenkkeillä ja jopa -80 luvulla yritin Olympialaisiin ja MM-kisoihin ampumahiihdossa mutta olin niin paska että olin kuin jonon jatkona,  pitääkö nyt olla te-toimiston jonon jatkona 56 vuotiaana voi helvata, jos ei ole palkkatöitä kaikille niitä ei ole ja piste.

Yritetään sitten auttaa muita TYÖTTÖMIÄ netin kautta joka on sallittua että ei tule karenssia joka on sairasta.

Miulla alkaa tämä kaveripiiri olla jo niin kova kun kansanedustajat toiset kysyy kavereiksi että kuka olet, olen vaan tura Ari sanon mutta ihmisten hyväksi käyttöä en hyväksy koskaan vaan työstä pitää maksaa palkkaa kaikille. Kun kävin esim. vuosia sitten serkulla raksa apuna se ei ole tätä vaan olin apuna ja talkoissa joita ei pidä sekoittaa koskaan.



    Mennään karenssiin










    Lähde : Teppo Palmroos


    Ei kommentteja: