THT - Bassoradiossa

THT ry:n puheenjohtaja Kari Laurila oli Bassoradiossa 29.6.2012 AIHEENA TYÖ - KUUNTELE TALLENNUS TÄSTÄ
, Truths & Rights oli Riku Rantalan ja Tuomas "Tunna" Milonoffin juontama ohjelma Basson iltapäivässä joka oli perjantaina klo 15–18.
"Ei Suomessa ole pula työvoimasta(=valhe) vaan halpatyövoimasta ja orjista". Olen antanut itsestäni sen kuvan, että olen köyhien ja syrjäytyneiden puolestapuhuja. Pakko myöntää, että enemmänkin voisin tehdä. Jaan myös toisten kirjoituksia luvalla yms. Katso blogi listaani jossa paljon apuja. Totuus koskee.

lauantai 2. huhtikuuta 2016

Mainos : Uuninpankkopoika Saku Timonen Bloggaaja

Laitampa tämänkin tänne jakoon mainostaen ehkä suomen eniten blogin katsojia saavaa josta saa paljon tietoa työtoiminnasta, kuntouttavastatyöstä ja muustakin. Olen tätä mainostanut varmaan ihan alusta asti ihan luvan kanssa myös jos joku räpättää selän takana sontaa josta en pidä kun ei oteta selvää faktoista edes.

Ja jotkut kun on "keksineet" että saan rahaa näistä työttömänä niin en saa, kirjoja jne. olen saanut lain mukaan madventures tai kustantantajalta joten väärän tiedon levittäminen voisi loppua miksi ei ole kommentointi mahdollisuutta ollut vuosiin.

Ja koska en osaa kirjoittaa niin mainostan sitten ja tottakai madventures on avain sana täällä miten olen rakentanut kaiken.







Lähde : https://www.facebook.com/sakari.timonen.9


Ei kommentteja: