THT - Bassoradiossa

THT ry:n puheenjohtaja Kari Laurila oli Bassoradiossa 29.6.2012 AIHEENA TYÖ - KUUNTELE TALLENNUS TÄSTÄ
, Truths & Rights oli Riku Rantalan ja Tuomas "Tunna" Milonoffin juontama ohjelma Basson iltapäivässä joka oli perjantaina klo 15–18.
"Ei Suomessa ole pula työvoimasta(=valhe) vaan halpatyövoimasta ja orjista". Olen antanut itsestäni sen kuvan, että olen köyhien ja syrjäytyneiden puolestapuhuja. Pakko myöntää, että enemmänkin voisin tehdä. Jaan myös toisten kirjoituksia luvalla yms. Katso blogi listaani jossa paljon apuja. Totuus koskee.

tiistai 15. maaliskuuta 2016

Rip Kirpy onnitteli syntymäpäivänä 15.3.2016 - elämäni suurin hetki 1.luokan hiihtokisan voiton jälkeen

Rip Kirpy onnitteli syntymäpäivänäni
15.3.2016

Olen onnesta soikeana kun suuri idolini Rip Kirpy onnitteli ja teen tästä taulun pian. Meilahdessakin kun olin Rip Kirpy muisti, on se ihme tyyppi.



Tämä alla on suurin lusikkani joka kuvassa on kuten normaalit mutta tuplasti iso ainaskin ja en ole nähnyt missään näitä sen jälkeenkään, heti ensimmäinen kilpailu elämässäni ala-asteella hiihto 1.luokalla ja yllätysvoitto ja tärisin kuin haavan lehti koulun liikuntaslin palkintojen jaossa oikeasti, jos muistan 3 sekuntia oli eroa toiseen ja silloin olin yhtä sekaisin onnesta kuin nyt. 

On näitä lusikoita varmaan satoja mutta muistan kun suurin lusikka tuli eka kisassa kun nappasin tän kiposta yhdestä ja skannasin vaan. Siihen ne suuret saavutukset jäivätkin mutta moni ei saanut näitäkään ja kaikista ei tule Olympia, MM-tason tyyppejä miehissä vaikka miten tahkoat.









Ei kommentteja: